Thursday, December 18, 2008

saya suke DIA!!!!!!

saya sgt ske ari ni...subuh tadi saya bermimpi yg sangat menyeronokkan.....orang terakhir yg saya x pk nk ingat...hehehehe...saya suke...saya suke..saya suke

saya suke bila dia buat wall climbing.dia nampak gagah.saya suke biler dia msg kat hp saya cakap dia mmg sllu tengok saya.saya suke bila dia rakam gambar saya.saya suke bila dia curi2 pandang saya.saya suke dia berlari kejar saya.saya suke bila dia kata dia bimbang bila tengok muka saya resah.saya suke bila dia caring kat saya...saya suke..saya suke...saya suke dia!!!!

saya nak ingat mimpi ni....walaupun solat subuh saya tah kemana...ooopppssssss!!!!!!

paling best sbb saya kenal dia...saya suke...saya suke..saya suke....

amaran tuk rumate saya....kalu rahsia ni terbongkar,....siap kamu!!!!!!!!!

2 comments:

cik sabun said...

erk! miOr wat rOk klimbeNg ke kak nana???? err...x dpat nk den bayangkan....



larikkkkkkkk!!!!!!!!!

Anonymous said...

bkn mior ler daia..tp...