Friday, April 3, 2009

mood...mood

hola.....hi rumate...tgh buat aper..baca blog saya ke??? opkos la kan...hikhikhik...tima kasih sbb sudi jadik peminat i...terharu taw..sob..sob...

okke tukar mood skang...mood ceria..naper ek???sbb saya akan bercuti lagi ujung bulan nie...dan awal bulan depan...2 percutian sekali...oooohhhhh..saya sangat bersyukur dengan kurniaan ini...

ohhh..percutian awal bulan lepas saya x update lagi..nntila kalu saya rajin...basi???pedulik aper saya ngan basi..sebenarnye u all jeles kan x dapat melakukan percutian 3 serangkai sekaligus...hohoho.....

tukar mood sekali lagik...kali nie mood bercampur baur lak...geram+marah..SV saya masih x pulangkan questionnaire saya, camne saya nk edit nie, tarikh tuk buat pre-test makin dekat..ayam tul la SV nie...perlukah saya sumpah dia menjadi sesuatu???ada cadangan??

saya harap dia bkn pembaca blog a.k.a buta IT la hendaknyer...

No comments: