Wednesday, April 22, 2009

saya hepi

saya berada dalam hepi mood ari nie...naper?? (xyah teka elaun dah masuk ea...saya akan sumpah sapa yg teka camtu!!!)











sbb tadi jawab kuiz kat fb cakap kalu saya di bollywood, saya adalah malikka kapoor.....mari kte lihat siapa dia....

wow.....sheksernyer saya di bollywood



kalu kat hollywood lak, saya jadik..ermmmm..malu nak cakap...hikhikhik..tengok jela gambar ea...

catherine zeta-jones..huhuhu

saya sangat gembira...hohohoho

p/s: perhatian tuk rumate dan dayah...xyah buang masa kutuk saya..saya tau saya mmg cantik...chooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

8 comments:

Anonymous said...

kalu cantek x yah takot ler org nak kutuk2..

cik sabun said...

*pengsan* :P

psst)) sape anon yg nyebok nih?

Meor Muhammad Fariq said...

berani dia....asam sungguh...

coklatputih said...

anon~terima kaseh lew baca blog saya, saya mmg x cantek pun sbb tu takot org kutuk...daaa

cik sabun~ asik pingsan jew, kurang sgguh daya ketahanan cik nie..

cik meow~sabar ea cik!!!

Anonymous said...

ni merah ke nie?nampak lain ajer?skodeng kat mana skang?

nana said...

merah????hehehe..ni mesti budak ladang nie....haaaaaa...kantoi i...

Anonymous said...

iyer ler merah..budak ladang lerr

Meor Muhammad Fariq said...

Skodeng kat s'wak la....sapo Anonymous ni....selalu dlm course ladang xde plak pakai nick ni????....