Saturday, December 31, 2011

Minggu ke-29

Syukur ke hadrat Ilahi...MOGTT saya berjalan dengan lancarnya...Alhamdullillah seksa air gula dah tamat. Bolehlah tidur dengan aman tanpa perlu teringat-ingat azab nak minum air gula nan "sheeedaaapppp" tu lagi. La ni tengah duk pulun exercise tangan nk kena cucuk lagi sekali...minta-minta tak demam la...aritu dalam forum KIM ada yang kata cucuk kali kedua ni "ahzab" sikit. Kalau tak tahan boleh bawak demam. Harap-harap tidak memudaratkan dan moga-moga kondisi badan adalah tiptop...amin...

Last checkup aritu, misi ada tanya dah prepare barang ke? Saya jawap sikit-sikit, then misi cakap sambil beliak biji mata, kena beli cepat, manatau awak bersalin awal, ajak mak awak pegi beli barang lekas. Saya cuma angguk kepala. Kalau la misi tau saya memang berharap akan ada peluang untuk saya shopping ngan mak saya, for sure saya rebut...tak payah tunggu sekarang, time baru sah-sah pregnant dulu saya dah heret mak saya kebahagian baby. Rezeki saya takde ngan mak. Takpelah..saya redha...*menangis*

Saya rindu mak...Al-Fatihah

No comments: