Thursday, February 16, 2012

sweet 36 weeks

Sangat sweet bila sekarang ni time nak tido je, mr.partner mesti ajak. Dah takde lagi tengok tv sampai tengah malam sorang-sorang.

Sampai masa mesti mr.partner panggil masuk tido. Kadang-kadang bukan saya tido pun, just temankan mr.partner sampai dia tido dulu pastu saya akan duk ngadap laptop sampai kul 1-2pagi....

Baru rasa cam kawin betul-betul. Sebelum ni, jarang saya teman dia tido. Selalu masing-masing buat hal sendiri. MFD betul-betul bawa rezeki pada saya.

Hubungan kami tambah erat. Serius, saya memang tak boleh hidup tanpa mr.partner saya dah.

Owh, saya dah cukup 9 bulan...agak-agak bila MFD nak keluar ea...keluar cepat ea sayang, ibu ngan abah dah tak sabar nak jumpa. abah lagilah..dah tak sabar nak cuci montot MFD..:D

'abah, wait for me ea...'

No comments: